چهارشنبه, 18 مرداد 1396 04:30

برای سومین بار کنسرت آواز پارسی ناظری‌ها تمدید شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)



سی و یک نما_ کنسرت "آواز پارسی" حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری، بر اساس اشعار حماسی شاهنامه فردوسی، که با استقبال بیش از ده هزار نفری مخاطبان، در چهار شب و در سالن وزارت کشور برگزار شد؛ شهريور ماه برای سومین بار تمدید می شود.

از نکات پروژه ی جديد "آواز پارسی"، مي توان به اولین اجرای حافظ ناظری به تنهایی و بدون همراهی پدرش در قسمت اول برنامه اشاره كرد. در قسمت های دیگر این کنسرت، داستان "ضحاک" توسط پدر و پسر، به نوعی متفاوت و با لحنی حماسی به اجرا درمى آيد. کنسرت "آواز پارسی" ناظری ها، بر اساس آهنگسازی بر روی اشعار شاهنامه، و با هدف حفظ آواز ایرانی به دور از الحان عربى، ابتدا قرار بود که برای ادای دین به شاعر نامدار ایرانی، فردوسی، اولین گام خود را از شهر قوچان در استان خراسان رضوی بردارد، که این کنسرت بنا به دلایلی با حواشی بسیار لغو شد.



در اجرای "آواز پارسی" در تالار وزارت کشور، با وجود هماهنگی های لازم مراسم امضا آلبوم "ناگفته" با حضور حافظ ناظری به دلایل نامشخصی کنسل شد و طرفداران از این بابت ابراز ناراحتی داشتند. به همین دليل ناظری ها برای کم شدن اعتراضات، محل برگزاری کنسرت را از سالن وزارت کشور به کاخ نیاوران تغییر دادند و برای اجراهای تمدیدی این کنسرت، برنامه ویژه ای برای مراسم امضا و ديدار با مخاطبان بعد از اتمام اجرا در نظر گرفته اند.

سومین تمديد کنسرت "آواز پارسی" حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری، نهم و دهم شهریور ماه، در کاخ نياوران تهران برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای تهيه بلیت به آدرس اینترنتی www.tik8.com مراجعه فرمایند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید