شنبه, 15 تیر 1398 15:14

فیلم «معمای قتل» Murder Mystery 2019/ رد شدن از کنار فیلم های جنایی با نگاهی کمدی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
فیلم «معمای قتل» Murder Mystery 2019/ رد شدن از کنار فیلم های جنایی با نگاهی کمدی فیلم «معمای قتل» Murder Mystery 2019/ رد شدن از کنار فیلم های جنایی با نگاهی کمدی

پانیذ اسمعیل لو / سی و یک نما – آدام سندلر و جنیفر انیسون دو بازیگر محبوب، پرطرفدار و البته گرانقیمت سینما و تلویزیون وقتی قرار است به عنوان یک زوج در فیلمی حضور داشته باشند، می تواند نوید این را بدهد که نه تنها فیلم مخاطب خاص خود را خواهد داشت بلکه در گیشه نیز موفق خواهد بود اما اینکه چنین اتفاقی افتاده یا خیر دستخوش سلیقه های متفاوتی است و نه منتقدین و نه دنبال کنندگان فیلم های سینمایی از فیلم راضی نیستند.فیلمی که با ناخونک زدن به آثار شناخته شده ی اقتباسی و سینمایی و حتی مجموعه های تلویزیونی تداعی ژانر جنایی دارد که به نظرمان آشناست (و این کاملا برگرفته از خواسته و رویکرد خود فیلم است که ای کاش در این راه موفق هم بود)تا جایی که حتی عنوان فیلم در چندین اثر معروف جنایی پیش از این مورد استفاده قرار گرفته ، از آثار آگاتا کریستی تا شرلوک هولمز و دیگران.

"نیک اسپیتز"،یک پلیس شکست خورده و بی دست و پای نیویورکی ( آدام سندلر ) درپانزدهمین سالگرد ازدواجش تصمیم می گیرد تا همسر آرایشگرش "آدری" ( جنیفر انیستون ) را در سفری ارزان قیمت به اروپا و سواحل مدیترانه‌ ببرد اما یک ملاقات تصادفی در پرواز با "چارلز کاوندیش"، مردی خوش تیپ، اصیل و میلیاردر، مسیر زندگی و سفر آنها را تغییر می دهد.

 

معرفی فیلم- فیلم معمای قتل Murder Mystery 2019


چارلز کاوندیش آنها را به مراسم ازدواج دایی پولدار و مسنش با دختری چشم بادامی که همسن نوه اوست در یک قایق اعیانی تفریحی شان دعوت می کند.
پیرمرد پولدار تمام مهمان ها را که به جز این زوج از اقوام و دوستان نزدیک او هستند درلابی جمع می کند و خبر میدهد که تصمیم دارد وصیت نامه اش را تغییر دهد و همه را از ارث محروم کرده و داراییش را به همسر جوان خود ببخشد.

 

معرفی فیلم- فیلم معمای قتل Murder Mystery 2019

 

همه ی مهمان ها در بحت هستند اما قبل از اینکه او بتواند وصیت نامه را امضا کند ، ناگهان برق ها قطع می شوند و با روشن شدن مجدد سالن، ما با یک صحنه قتل رو به رو می شویم. پیرمرد با خنجرکشته شده و مظنون اصلی پسر اوست، اما همان شب پسرش نیز به قتل می رسد و سپس قتل بعدی...

 

معرفی فیلم- فیلم معمای قتل Murder Mystery 2019


حالا در این میان این زوجی که ناخواسته وارد ضیافت لاکچری شده اند هم به ارتکاب قتل متهم شده اند ومظنون اصلی هستند و به همین دلیل برای اثبات بی گناهی خود، به دنبال قاتل می گردند....

 

معرفی فیلم- فیلم معمای قتل Murder Mystery 2019

 

عوامل فیلم معمای قتل ۲۰۱۹

The Mystery Murder که در حقیقت بازگشت دوباره آدام سندلر به Netflix محسوب می شود بر خلاف تمام گمانه زنی ها و پیچ و تاب های رسانه ای، نه برای شخص او و نه برای این کمپانی توزیع کننده ی پرآوازه، مطلوب و دلچسب نیست و فیلم ارتباط خاصی با بیننده برقرار نمی کند و هم خسته کننده است و هم برخلاق داستان راز آلودش ، بدون هیجان با یک نتیجه ی اخلاقی پیش پا افتاده که گاهی قشر کم درآمد از پولدار ها خوشبخت ترند به پایان می رسد در حالی که به ضعیف ترین شکل ممکن قاتل لو می رود.

 

معرفی فیلم- فیلم معمای قتل Murder Mystery 2019


فیلم معمای قتل به کارگردانی «کی نواچک»Newachek در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط« جیمز وندربیلت » نوشته وبه سفارش کمپانی نتفلیکس در کشور آمریکا ساخته شده است و با امتیاز ۶از ۱۰ در وبسایت IMDB قرار دارد.
بازیگران فیلم عبارتند از: آدام سندلر ، جنیفر آنیستون ، لوک ایوانز ، جیم آرترتون ، لوئیس جراردو مندز و ترنس تمبر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید