دوشنبه, 21 مهر 1399 11:14

فیلم «جنگ با پدربزرگ» دنیرو از «تنت» نولان در گیشه موفق‌تر ظاهر شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فیلم «جنگ با پدربزرگ» دنیرو از «تنت» نولان در گیشه موفق‌تر ظاهر شد فیلم «جنگ با پدربزرگ» دنیرو از «تنت» نولان در گیشه موفق‌تر ظاهر شد

سی و یک نما - فیلم کمدی «جنگ با پدربزرگ» که رابرت دنیرو در آن بازی می کند در اولین آخر هفته‌ای که روی پرده سینماها قرار گرفت، از فیلم «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان موفق ظاهر شد و توانست 3.6 میلیون فروش داشته باشد.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، فیلم «جنگ با پدربزرگ» (The War with Grandpa‎) فیلمی کمدی-درام به کارگردانی تیم هیل است که براساس رمانی برای کودکان نوشته رابرت کیمل ساخته شده است. فیلم قرار بود در 23 فوریه 2018 از سوی واینستین کمپانی منتشر شود. به خاطر ماجرای دستگیری هاروی واینستین که قرار بود توزیع کننده فیلم باشد، متوقف شد. سقوط واینستین موجب توقف کار کمپانی وی شد و «جنگ با پدربزرگ» یکی از فیلم‌هایی بود که اکرانش به عهده تعویق افتاد. این فیلم درباره نبرد بین یک پدربزرگ زیرک هفتادو چند ساله و نوه او سر یک اتاق خواب است.

The War with Grandpa (2).jpg

در این فیلم رابرت دنیرو، اوکس فگلی (نقش نوه نوجوان را بازی می کند)، کریستوفر واکن (نقش دوست دنیرو)، اوما تورمن (نقش دختر دنیرو)، جین سیمور (بازیگر)، راب ریگل (نقش داماد دنیرو)، لورا مارانو، چیچ مارین (نقش دوست دنیرو) و کالین فورد ایفای نقش می کنند.

فیلم بعد از 2 سال در دوران پاندمی کرونا و بسته بودن سینماهای نیویورک و لس آنجلس روی پرده سینما رفته و برخلاف پیش بینی ها و عدم نمایش در زمان اصلی اش توانست در اولین آخر هفته نمایشش از اکران در 2205 سالن سینما فروشی 3.6 میلیون دلار فروش داشته باشد.

The War with Grandpa (3).jpg

کمپانی جدید «101 استودیوز» که توسط دیوید گلاسر مدیر اجرایی کمپانی واینستین تاسیس شده حقوق توزیع این فیلم مستقل را خریده و آن را اکران می کند.

حالا اکران این فیلم در راس فروش گیشه جا گرفته و فیلم «تنت» نولان را در ششمین هفته اکرانش در مکان دوم جای داده است. این در حالی است که فروش این فیلم در این هفته در سینماهای آمریکا 2.1 میلیون دلار بود و مجموع فروشش به 48.3 میلیون دلار رسیده است.

The War with Grandpa (1).jpg

«تنت» در بازار بین‌المللی این هفته ۹.۸ میلیون دلار دیگر فروخت تا با نمایش در 62 بازار بین‌المللی مجموع فروشش در سطح جهان را به 323.3 میلیون دلار برساند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید