جمعه, 03 بهمن 1399 12:01

زمان اکران فیلم جدید جیمز باند و تام هنکس به تعویق افتاد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
زمان اکران فیلم جدید جیمز باند و تام هنکس به تعویق افتاد زمان اکران فیلم جدید جیمز باند و تام هنکس به تعویق افتاد

سی و یک نما - اکران جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» هفت ماه و اکران جدیدترین فیلم تام هنکس که داستانی آخرالزمانی دارد، برای چهار هفته به تاخیر افتاد.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، «زمانی برای مردن نیست» که قرار بود ۲ آوریل (۱۳ فروردین) و در بهار راهی سینماها شود، حالا قرار است ۸ اکتبر (۱۷ آبان) روی پرده برود.

جای تعجب ندارد که اکران فیلم جدید باند تا پاییز آینده عقب افتاده است اما هالیوود پیش‌بینی می‌کرد با ادامه گسترش ویروس کرونا این فیلم یک تاخیر دیگر به خود ببیند. 

از آنجا که این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده طبیعی است که برای کسب سود قابل توجه به فروش بلیت در سطح جهان متکی‌ باشد. دستیابی به چنین موفقیتی در حالی که بیشتر سینماها بسته هستند و آن شمار معدودی که کار می‌کنند نیز از ظرفیت پایین خود بهره می‌گیرند، ممکن نخواهد بود.

تاخیر جدید فیلم دیروز پنجشنبه اعلام شد و این سومین باری است که فیلم در ۱۰ ماه اخیر تاریخ اکرانش را عقب می‌اندازد.

این تاخیر می‌تواند استودیوهای رقیب را هم به فکر بیندازد که اکران محصولاتشان را بار دیگر به زمان دیگری موکول کنند.

«زمانی برای مردن نیست» بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است و کری فوکوناگا کارگردانی آن را انجام داده است. این آخرین باری است که دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ بازی کرده است. رامی مالک و کریستوف والتس از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اکران فیلم علمی-تخیلی «بایوس» با بازی تام هنکس در نقش اصلی هم به زمان دیگری موکول شد.

فیلم «بایوس» که توسط دو کمپانی یونیورسال و امبلین تولید شده، در ابتدا قرار بود روز ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ رنگ پرده سینما را ببیند حالا اما طبق اعلام جدید، این فیلم چهار هفته دیرتر یعنی در روز ۱۳ اگوست ۲۰۲۱ اکران می شود.

میگوئل ساپوچنیک که بیشتر برای کار در سریال مشهور «بازی تاج و تخت» محصول HBO شناخته می شود، «بایوس» را کارگردانی کرده است. فیلمنامه این فیلم را نیز کریگ لاک و ایوور پاول نوشته اند.

این فیلم علمی تخیلی داستانی آخرالزمانی دارد، «بایوس» قصه آخرین بشر روی زمین است، یک مخترع ناخوش و بیمار به نام فینچ با بازی تام هنکس که در آخرین لحظات حیاتش رباتی طراحی می کند تا از سگ محبوبش محافظت کند.

در فیلم «بایوس» در کنار تام هنکس یک سگ که نامش «گودیِر» است به همراه کالب لندری جونز، سمیرا ویلی، اسکیت اولریخ و لورا هریر بازی می کنند.

رابرت زمیکس فیلمساز مطرح سینما در این فیلم علمی‌-تخیلی در جایگاه مدیر تولید حضور دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید