جمعه, 24 ارديبهشت 1400 13:07

دیوید بکام، لیدی گاگا، جاستین بیبر و کیت هرینگتون در قسمت ویژه «فرندز» | زمان پخش اعلام شد

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دیوید بکام، لیدی گاگا، جاستین بیبر و کیت هرینگتون در قسمت ویژه «فرندز» | زمان پخش اعلام شد دیوید بکام، لیدی گاگا، جاستین بیبر و کیت هرینگتون در قسمت ویژه «فرندز» | زمان پخش اعلام شد خبر سی و یک نما

سی و یک نما - تیزری از قسمت ویژه سریال محبوب «فرندز» منتشر شده که در آن ستاره هایی که در این برنامه ویژه حضور دارند و همچنین زمان پخش سریال را نشان می دهد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از مدتها انتظار قرار است قسمت ویژه ای از سریال «فرندز» یا همان سریال «دوستان» پخش شود. در این قسمت ویژه فهرستی بلند از مهمانان از جمله دیوید بکام، جاستین بیبر، لیدی گاگا و کیت هرینگتون حضور خواهند داشت.

«HBO Max» با انتشار تیزر قسمت ویژه فرندز با عنوان «فرندز: تجدید دیدار» در زیر این تیزر، زمان نمایش این قسمت را هم اعلام کرده است. براساس این اعلام، «فرندز: تجدید دیدار» روز ۲۷ می (پنج شنبه) یعنی حدود دو هفته دیگر پخش می شود.

photo_2021-05-14_13-42-13.jpg

 فهرست مهمانی که در این قسمت ویژه حضور خواهند داشت عبارت است از: دیوید بکام، جاستین بیبر، بی تی اس، جیمز کوردن، سیندی کرافورد، کارا دلوین، لیدی گاگا، الیوت گولد، کیت هرینگتون، لری هنکین، مندی کالینگ، توماس لنون، کریستینا پیکلز، تام سلک، جیمز مایکل تایلر، مگی ویلر، ریس ویترسپون و ملاله یوسف زی.

طبیعتا ستاره ها و بازیگران اصلی سریال نیز یعنی جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، دیوید شویمر، لیسا کودرو، مت له‌بلانک و متیو پری در این قسمت حضور دارند. دوستان اصلی به استودیوی برادران وارنر در بوربانک برمی گردند تا یک جشن ویژه را برگزار کنند.

گفته می شود هر یک از بازیگران برای حضور در قسمت ویژه حدود ۲.۵ میلیون دلار دستمزد گرفته اند.

بن وینستون کارگردانی و تهیه کنندگی ویژه این قسمت ویژه را به همراه تهیه کنندگان اجرایی سریال فرندز کوین برایت، مارتا کافمن و دیوید کرین بر عهده دارد.

سریال فرندز یا همان سریال دوستان در سال 1994 به نمایش درآمد و به مدت 10 فصل به آنتن شبکه NBC رفت. این سریال یکی از محبوب ترین سریال های دنیاست که تا به حال پخش شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. زمانی که قسمت 236 آن در سال 2015 در نتفلیکس پخش شد، طرفداران جدیدی را هم پیدا کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید