یکشنبه, 16 شهریور 1399 12:53

نتفلیکس اولین تصاویر فیلم «منک/Mank» دیوید فینچر را منتشر کرد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نتفلیکس اولین تصاویر فیلم «منک/Mank» دیوید فینچر را منتشر کرد نتفلیکس اولین تصاویر فیلم «منک/Mank» دیوید فینچر را منتشر کرد

سی و یک نما - کمپانی نتفلیکس تصاویری از فیلم سینمایی «منک» به کارگردانی دیوید فینچر را منتشر کرده است.

  به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، اولین تصاویر از فیلم سینمایی مورد انتظار دیوید فینچر به نام «منک» توسط کمپانی نتفلیکس رونمایی شد که با هفتاد و نهمین سالگرد اکران گسترده فیلم سینمایی «همشهری کین» مصادف شد.

mank_firstlook_01.jpg

این فیلم اولین فعالیت دیوید فینچر به عنوان کارگردان پس از سال ۲۰۱۴ و فیلم سینمایی «دختر گم شده» محسوب می‌شود. «منک» مخفف نام هرمن منکیویچ، نویسنده معروف و این فیلم هم داستان زندگینامه اوست. منیکیوچ به همراه اورسن ولز نویسنده فیلم سینمایی «همشهری کین» بودند که در سال ۱۹۴۱ منتشر شد.

mank_firstlook_02.jpg

در این فیلم سینمایی گری اولدمن نقش منکیویچ را بازی کرده، کسی که در عصر طلایی هالیوود نقش بسیار زیادی داشته است. اماندا دیویس در این فیلم در نقش ماریون دیویس به نقش آفرینی خواهد پرداخت. لیلی کالینز و چالرز دنس نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند. گری اولدمن سابقه بردن بهترین بازیگر اسکار با فیلم «ساعات تاریکی» را دارد.

mank_firstlook_03.jpg

دیوید فینچر این فیلم را در کالیفرنیا فیلم برداری کرده، جایی که منکیویچ با نوشتن اولین اثرش در بین نویسندگان مهم قرار گرفت و به شهرت رسید.

mank_firstlook_04.jpg

به گفته ورایتی منکیویچ برای فیلم سینمایی «همشهری کین» یک فیلمنامه ۳۰۰ صفحه‌ای را به اورسن ولز تحویل داد که نام اولیه آن هم «آمریکایی» بوده است. پس از یک ویرایش خیلی اساسی تعداد صفحات فیلمنامه به ۱۵۶ رسید.

mank_firstlook_05.jpg
فیلم سینمایی همشهری کین توانسته بود در ۹ بخش از جوایز آکادمی اسکار نامزد شود. تنها بخشی که توانست از آن دست پر خارج شود بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی بود که ولز و منکیویچ به صورت مشترک آن را دریافت کردند.

mank_firstlook_06.jpg

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید