جمعه, 16 اسفند 1398 17:48

پرویز پرستویی از چت با سالومه می گوید / اعدامم کنید ولی به " حاج کاظم" توهین نکنید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پرویز پرستویی از چت با سالومه می گوید / اعدامم کنید ولی به " حاج کاظم" توهین نکنید پرویز پرستویی از چت با سالومه می گوید / اعدامم کنید ولی به " حاج کاظم" توهین نکنید

سی ویک نما - شاید هک شدن پیج سالومه مجری شبکه من و تو به این سادگی ها هم نبوده و این شبکه خودش نیز راه را برای این اتفاق سهل کرده باشد تا آبی را گل آلود کند و ماهی بگیرید. انتشار تصاویر چت بازیگران با سالومه سیدی نیا آنقدر برای آنها غیر منتظره بود که بیشترشان به طور کلی منکر آن شدند تا اینکه پرویز پرستویی در گفتگو با ایسنا در این رابطه واکنش نشان داد :

روزی که سردار سلیمانی شهید شد، فیلم چند سال قبل که به احساسم برای مشاهده "بادیگارد" در کنار ایشان بود را گذاشتم و زیرش نوشتم منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود.همان‌هایی که امروز به من می‌تازند، تشویقم کردند و آن ور آبی‌ها هم فحش دادند.دقایقی بعد، اینستاگرام آن را حذف کرد.
همان شب،سالومه در برنامه‌اش، با‌نمایش این پست، حرف‌های تندی علیه من زد و گفت که جیره‌خوار نظام هستم.
شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از طریق دایرکت اینستاگرام به او پیام دادم.به او محترمانه گفتم، پستی که برای سردار سلیمانی گذاشتم، کاملا نظر شخصی خودم بود و به توصیه کسی نبود.من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی،به سراغ او رفتم و گفتم برای این کار، پولی نگرفته‌ام.همان یک‌بار هم بود.متاسفانه تمام چت ما منتشرنشده و آن را تقطیع شده، نشر داده‌اند.
بعضی‌ها می‌گویند حیف از تو که نقش حاج کاظم را بازی کردی.من را محاکمه و اعدام کنید اما به "حاج کاظم‌"های آژانس شیشه‌ای و "ذبیحی"های بادیگارد توهین نکنید.
پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب قاسم‌خانی، امیرمهدی ژوله، سروش جمشیدی، مهناز افشار و علی انصاریان از جمله افرادی هستند که با مجری «من و تو» گفت‌وگو داشته‌اند که صحت آن همچنان مشخص نیست .

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید