یکشنبه, 09 آذر 1399 14:10

آخرین اخبار درباره سریال «جیران» حسن فتحی/ حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان تکذیب شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین اخبار درباره سریال «جیران» حسن فتحی/ حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان تکذیب شد آخرین اخبار درباره سریال «جیران» حسن فتحی/ حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان تکذیب شد

سی و یک نما - روابط عمومی سریال «جیران» تازه ترین پروژه ی حسن فتحی در خصوص شایعات پیرامون این سریال خبر داد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی سریال جیران، اخبار منتشر شده درباره حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان در «جیران»، بی اساس و کذب است و مطالبی که که برخی رسانه‌ها برای دیده شدن و جذب مخاطب درباره نقش آفرینان، بیان می‌کنند صحت ندارد.

فیلم‌نامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد... »

گفتنی است سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در مرحله پیش توليد است و این سریال قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

در پایان لازم به ذکر است ، اطلاع رسانی درباره سریال، مراحل تولید و بازیگران از طریق روابط عمومی سریال اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید