چهارشنبه, 02 آبان 1397 00:00

«خانه‌ای برای تو» روایت سینما حقیقت از زندگی جدید پس از سرطان

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
«خانه‌ای برای تو» روایت سینما حقیقت از زندگی جدید پس از سرطان «خانه‌ای برای تو» روایت سینما حقیقت از زندگی جدید پس از سرطان

سی و یک نما_ «خانه‌ای برای تو» عنوان مستندی از مهدی بخشی‌مقدم، به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی است که برای اولین نمایش عمومی تحویل دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم 73 دقیقه‌ای آمده است: «داوود جوان 30 ساله‌ای اهل يکی از روستاهای اطراف گيلان، کمتر از يک سال از ازدواجش می‌گذرد که در شغلش دچار ورشکستگی شده و همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پيشرفته‌ای دچار شده است. او در اين شرايط برای زندگی‌اش تصميمات جديدی می‌گيرد...»
عوامل تولید مستند «خانه‌ای برای تو» عبارتند از: کارگردان: مهدی بخشی‌مقدم، پژوهشگران: مهدی شامحمدی و مهدی بخشی‌مقدم، فیلمبردار: محمد حدادی، صدابردار: حسن شبانکاره، صداگذار: حسين ابراهيمی، تدوینگر: عطا مهراد، آهنگساز: افشين عزيزی، مدیر تولید: مرتضی ابراهيمی، عکاس: ايليا شامحمدی، تهیه‌کننده: مهدی شامحمدی، تهیه شده در: مرکز مستند سوره
گفتنی است: این فیلم در صورت پذیرش هیات انتخاب، در بخش مسابقه ملی مستندهای بلند دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی پرده می‌رود.
در کارنامه‌ی فیلمسازی مهدی بخشی‌مقدم، ساخت فیلم‌های مستند «اسب چوبی» و «صد و سه روز» به چشم می‌خورد.
مهدی شامحمدی هم با تهیه‌کنندگی فیلم مستند «فصل هرس» در سال 1394، موفق به کسب نشان فیروزه بهترین فیلم نهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده بود. او سال گذشته نیز با تهیه‌ی فیلم «هاسوخته» در بخش مسابقه ملی سینماحقیقت حضور داشت.
*دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 آبان 1397 15:46

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید