سه شنبه, 02 دی 1393 16:07

معرفی فیلم سینمایی "کمی هرج و مرج" (A Little Chaos) با بازی کیت وینسلت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی فیلم سینمایی "کمی هرج و مرج" (A Little Chaos) با بازی کیت وینسلت معرفی فیلم سینمایی "کمی هرج و مرج" (A Little Chaos) با بازی کیت وینسلت

سی و یک نما- فیلم سینمایی "کمی هرج و مرج" (A Little Chaos) به کارگردانی آلن ریکمن در 27 مارس 2015 اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی "کمی هرج و مرج" (A Little Chaos) را آلن ریکمن ساخته است که بازیگر انگلیسی مجموعه فیلم های هری پاتر است که تاکنون توانسته در مقام بازیگری برنده جوایز امی، گلدن گلوب، انجمن فیلم انگلستان و  بهترین بازیگر تلویزیونی و بهترین بازیگر روی صحنه تئاتر شود.

0128dedb-6649-4b20-8c60-1270b47a7462-460x276.jpeg

فیلمنامه فیلم را "آلیسون دگان" نوشته و داستان فیلم "کمی هرج و مرج" درامی عاشقانه است که در آن کیت وینسلت در نقش یک طراح مناظر طبیعی ظاهر شده که دارای استعداد فراوانی در این عرصه است، وی برای طراحی یکی از باغ های اصلی کاخ ورسای پادشاه لوئیس چهاردهم انتخاب می شود.

a-little-chaos-foto-04.jpg

اولین تریلر این فیلم زیبا در سایت آی ام دی بی منتشر شده است.

ریکمن در مقام کارگردانی در سال ۱۹۹۵ در "تئاتر آلمیدا"ی لندن نمایش "مهمان زمستان" را کارگردانی کرد. وی در سال ۱۹۹۶ نسخه سینمایی این کار را با بازی اما تامسون و مادر واقعی او، فیلدا لاو ساخت، که به دلیل مشکلات ریکمن در پارلمان انگلیس هیچگاه اکران نشد. اما وی سرانجام با نویسندگی و کارگردانی نمایش نام من ریچل کوری است در سال ۲۰۰۵، مخالفت خود را با جنگ در هر کجای دنیا مانند فلسطین اعلام کرد. این نمایش داستان واقعی دانشجوی دختر ۲۳ سالهٔ آمریکایی است که برای اعلام مخالفت و اعتراض به جنگ فلسطین به این منطقه سفر کرده بود و هنگامی که برای جلوگیری از خراب شدن خانهٔ فلسطینی‌ها جلوی بولدوزر ارتش اسرائیل زانو زد، آنها با بولدوزر از روی او رد شدند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید