دوشنبه, 28 خرداد 1397 04:30

معرفی فیلم «تنها درروی زمین» hollow in the land محصول 2017

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
معرفی فیلم «تنها درروی زمین» hollow in the land  محصول 2017 معرفی فیلم «تنها درروی زمین» hollow in the land محصول 2017

سی و یک نما – فیلم معمایی – جنایی "تنها در روی زمین" گر چه از نظر منتقدین جایگاه خاصی نداشت و رتبه ای بیشتر از سه ستاره از پنج ستاره را به خود اختصاص نداد اما در میان مخاطبین سینما رتبه بهتری را کسب کرد و مورد پسند سینما رو ها قرار گرفت که معمولا فیلم های مهیج این شانس را دارند تا توجه ها را به خود جلب کنند چرا که این ژانرسینمایی یکی از شاخصه های مهم فیلم یعنی سرگرمی و کنجکاوی را به همراه دارد.

 

 

تنها در سرزمین ، فیلمی معمایی و مهیج محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی اسکوتر کورکل است

 


آلیسون میلر(دایانا آگرون)  دختر جوانی است که پدرش به اتهام قتل در زندان است و مادرش نیز سال ها پیش خانواده را ترک کرده‌ است ، آلیسون حالا همراه با برادرش براندن زندگی می‌کند و باید از او مراقبت کند. اما یک سال پس از زندانی شدن پدر، جسد یکی از همشهری هایشان در آن شهر کوچک  در پارگ پیدا می شود  و هم زمان براندن هم  ناپدید می شود و پس از ناپدید شدن او ، پلیس وی را قاتل جسد پیدا شده در پارک شهر می داند.

 

 

 

آلیسون تصمیم می‌گیرد خودش به تنهایی برای اثبات بی‌گناهی براندن دست به کار شود و از حیثیت خانوادگی اش دفاع کند و از آن مهمتر اینکه برادرش را بیابد. در این حال ما با زندگی و گذشته پر تلاطم و تاثیر آن روی احساسان این دختر بیشتر آشنا می شویم در حالی که هر چه آلیسون جلوتر می رود با نشانه ها و حقایق پیچیده تری مواجه می شود تا اینکه....

 

 


مشخصات فیلم:
مدت : یک ساعت و 32 دقیقه
زبان : انگلیسی
 محصول  مشترک آمریکا و کشور کانادا
کارگردان  Scooter Corkle
نویسنده Scooter Corkle  
بازیگران  : Dianna Agron , Rachelle Lefevre , Michael Rogers  
ژانر : درام ,تریلر جنایی - معمایی
محصول سال 2017 ,

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید