چهارشنبه, 18 فروردين 1400 12:28

آنگ لی کارگردان فیلم‌های «کوهستان بروکبک» و «زندگی پای» جایزه افتخاری «بفتا» را دریافت می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آنگ لی کارگردان فیلم‌های «کوهستان بروکبک» و «زندگی پای» جایزه افتخاری «بفتا» را دریافت می‌کند آنگ لی کارگردان فیلم‌های «کوهستان بروکبک» و «زندگی پای» جایزه افتخاری «بفتا» را دریافت می‌کند خبر سی و یک نما

سی و یک نما - آنگ لی کارگردان مشهور تایوانی فیلم‌های «ببر خیزان، اژدهای پنهان»، «کوهستان بروکبک» و «زندگی پای» و برنده چند جایزه اسکار بالاترین جایزه آکادمی فیلم بریتانیا معروف به «بفتا فلوشیپ» را دریافت می‌کند.

آنگ لی کارگردانی مولف و پیشگام است که پیش از این چندین جایزه بفتای رقابتی را دریافت کرده است. در کارنامه لی فیلم های شاخص و تحسین شده ای مانند «ضیافت عروسی»، «حس و حساسیت»، «ببر خیزان، اژدهای پنهان»، «کوهستان بروکبک» و «زندگی پای» وجود دارد. او این جایزه افتخاری را یکشنبه ۱۱ آوریل دریافت می کند.

آنگ لی در واکنش به دریافت این جایزه باارزش گفت: انگلستان به طور خاص برای حرفه من خوب و عزیز بوده است، بویژه با «حس و حساسیت» که شبیه یک فیلم دوم آموزشی برای من بود. افتحار فوق العاده ای است که این جایزه را کسب می کنم و در میان فیلمسازان باشکوهی که این جایزه را گرفته اند، شمارش می شوم.

چاپلین، هیچکاک، اسپیلبرگ، شان کانری، کوبریک، لارنس اولیویه، اسکورسیزی و مل بروکس از نام های بزرگی هستند که پیش از این جایزه افتخاری بفتا را دریافت کرده اند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید