دوشنبه, 17 شهریور 1399 12:37

حضور فیلم سینمایی «طاقباز» در بخش مسابقه جشنواره Horror سیاتل

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
حضور فیلم سینمایی «طاقباز» در بخش مسابقه جشنواره Horror سیاتل حضور فیلم سینمایی «طاقباز» در بخش مسابقه جشنواره Horror سیاتل

سی و یک نما - فیلم سینمایی «طاقباز» در آبان ماه در بخش مسابقه جشنواره Horror سیاتل به نمایش درمی‌آید.

 به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «طاقباز» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده و به تهیه‌کنندگی علی یاور در ادامه حضور بین‌المللی خود این بار در بخش مسابقه ششمین دوره جشنواره فیلم «رقابت فیلم‌های ترسناک» که سی و یکم اکتبر برابر با ۱۰ آبان ۹۹ در شهر سیاتل ایالت واشینگتن آمریکا برگزار می‌شود به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره Harror سياتل آمريكا به صورت تخصصی به فیلم‌های ژانر وحشت می‌پردازد و جوایز آن به صورت آکادمیک و رأی‌گیری آن توسط اعضای آکادمی فیلم‌های ترسناک جشنواره سیاتل انجام می‌شود.

Horror tagbaz.jpeg

این فیلم پیش از این در جشنواره‌‌های جهانی نظیر جشنواره تخصصی فیلم‌های سکانس پلان One Take زاگرب کرواسی و جشنواره فیلم‌های مستقل مسکو و جشنواره فیلم MEDFF ایتالیا به نمایش درآمده است که در فستیوال فیلم ایتالیا مهدی ماهانی کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در جشنواره فیلم‌های مستقل مسکو نیز جایزه بهترین بازیگر نقش اول را دریافت کرد.

پوريا حيدرى‌اُوره، مشاور اين فيلم در پخش و اكران بين‌الملل است. پخش جهانی فیلم نیز بر عهده کمپانی Three Gardens Film قرار دارد.

عکس از: اشکان مستی

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید