شنبه, 07 مهر 1397 00:00

در سرنوشت گنگ برنامه «هفت» ، شبکه چهار سیما دست به کار شد / شاهرخ دولکو و فرزاد موتمن با «سینماگرام» می آیند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
در سرنوشت گنگ برنامه «هفت» ، شبکه چهار سیما دست به کار شد / شاهرخ دولکو و فرزاد موتمن با «سینماگرام» می آیند در سرنوشت گنگ برنامه «هفت» ، شبکه چهار سیما دست به کار شد / شاهرخ دولکو و فرزاد موتمن با «سینماگرام» می آیند

سی و یک نما – در حالی که شبکه ی سه  سیما به نظر می رسد هنوز به نتیجه ی خاصی برای تولید ، محتوا و اجرای برنامه تخصصی هفت ، با رویکرد تحلیل سینمای روز ایران و احیانا جهان نرسیده است و فقدان چنین برنامه ای در رسانه ملی بسیار حس می شود، شبکه چهار سیما از یک گروه کم حاشیه و حرفه ای  وام گرفته  تا این خلا را پر کند. گروهی که قرار است سینما را بدون نگاه و رویکرد شخصی و گروهی اداره کنند.

 

برنامه «سینماگرام» از پنجشنبه ۱۲ مهر ساعت ۲۳ با اجرای شاهرخ دولکو، فرزاد موتمن، امیرحسین ندایی و مصطفی امامی روی آنتن شبکه چهار می‌رود.
سینماگرام» دارای بخش‌های متنوعی است که هر کدام توسط یکی از مجریان نامه برده شده اجرا می‌شوند؛ شاهرخ دولکو به عنوان مجری اصلی برنامه، فرزاد موتمن مجری بخش «شعبده‌های کارگردانی»؛ امیرحسین ندایی مجری بخش «نقد فیلم» و مصطفی امامی مجری جوان تر نیز بخش «سوژه روز» هستند.

«سینماگرام» جدیدترین برنامه سینمایی تلویزیون به تهیه‌کنندگی میر محمدحسین رضوی، اولین برنامه با موضوع «سواد سینمایی» است که با هدف بالا بردن این مهارت در عموم مردم فعالیت می‌کند.

بحث و گفتگو پیرامون مسائل ریز سینمای ایران و جهان، گفتگو، مستندهای سینمایی و بررسی تاریخ سینما، سینما تکنیک‌های آن از جمله مباحث محوری «سینماگرام» است و در نهایت این برنامه دریچه‌ای به سوی سینمای ملل خواهد بود.

این برنامه تلاش دارد با پرهیز از حواشی و همچنین توجه به سینما و تلاش برای رضایتمندی عموم مردم از سینما، فضایی متفاوت را در این زمینه احیا کند.

«سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به کارگردانی آرش رئوف، مهران علوی و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

آخرین ویرایش در شنبه, 07 مهر 1397 15:37

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید