جمعه, 19 مرداد 1397 04:30

آغاز پخش مسابقه جدید شبکه سوم سیما از پنجشنبه آینده/ «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از پس فردا مقابل دوربین می‌رود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آغاز پخش مسابقه جدید شبکه سوم سیما از پنجشنبه آینده/ «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از پس فردا مقابل دوربین می‌رود آغاز پخش مسابقه جدید شبکه سوم سیما از پنجشنبه آینده/ «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار از پس فردا مقابل دوربین می‌رود

سی و یک نما-با اتمام کامل مراحل فنی «برنده باش»، ضبط این مسابقه تلویزیونی با اجرای محمدرضا گلزار از روز يكشنبه (۲۱ مردادماه) آغاز خواهد شد.

 به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، مراحل فنی «برنده باش» از جمله ساخت دکور، تجهیز صدا، برق و تصویر استودیو و... از چندی پیش انجام و به پایان رسیده و ضبط این مسابقه بزرگ با اجرای بازیگر مطرح سینما، محمدرضا گلزار از روز يكشنبه (۲۱ مردادماه) آغاز خواهد شد.

 


محمدرضا گلزار که به عنوان سوپراستار در سینما در آثار مطرح و پرفروشی حضور داشته، در «برنده باش» برای اولین بار اجرای یک مسابقه تلویزیونی بزرگ و پر هيجان را برعهده گرفته است.
شرکت‌کنندگان از ماه گذشته با ارسال نام کوچک خود به سامانه ۱۰۰۰۸۸۰ برای حضور در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند. نکته جالب اینکه تاکنون و با گذشت تنها یک ماه، افراد بسیاری برای حضور در استودیوی این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.
در هر قسمت از «برنده باش» چهار نفر که از قبل پرسش‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست. شرکت کنندگان با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شوند.
براساس برنامه‌ریزی‌ها، «برنده باش» به صورت دو روز در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

 


تهيه‌كننده‌هاي اين مسابقه بزرگ هاشم رضايت و حميد رحيمي‌نادی تهيه‌كننده و صاحبان ايده و طراح برنامه «دورهمي» هستند. از اين دو تهيه‌كننده پیش از اين برنامه‌هاي موفق ديگري نيز شاهد بوده‌ايم.
عکس: مهراد اصلان‌زاده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید