دوشنبه, 29 دی 1399 14:24

از زنده یاد کریم اکبری مبارکه در «تئاتر صاحبدلان» تجلیل می‌شود/ تقدیر از برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
از زنده یاد کریم اکبری مبارکه در «تئاتر صاحبدلان» تجلیل می‌شود/ تقدیر از برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی از زنده یاد کریم اکبری مبارکه در «تئاتر صاحبدلان» تجلیل می‌شود/ تقدیر از برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی

سی و یک نما - مدیر کانون تئاتر دینی خبر داد، همزمان با تقدیر از برگزیدگان مسابقه نمایشنامه نویسی در «تئاتر صاحبدلان» مراسم تجلیل از زنده یاد کریم اکبری مبارکه نیز برگزار می‌شود.

 به گزارش سی و یک نما، محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی از انتخاب برگزیدگان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی دهمین دوره «تئاتر صاحبدلان» و تجلیل از مرحوم کریم اکبری مبارکه طی یک مراسم خبر داد.

فرهنگ ضمن بیان خبر فوق گفت: در مراسمی که روز چهارشنبه اول بهمن در تالار مشاهیر برگزار می‌شود ضمن اهدای جوایز برگزیدگان نمایشنامه نویسی «تئاتر صاحبدلان» از زنده یاد کریم اکبری مبارکه با حضور خانواده این هنرمند تجلیل خواهد شد.

فرهنگ افزود: هیات انتخاب مسابقه نمایشنامه نویسی متشکل از محمدرضا الوند، کاوه مهدوی و ندا ثابتی از میان ۱۵۸ اثر رسیده به دبیرخانه سه نمایشنامه را به عنوان آثار برتر این دوره از «تئاتر صاحبدلان» انتخاب کردند که مراسم اهدای جوایز و تجلیل از زنده یاد کریم اکبری مبارکه در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

برگزیدگان دهمین دوره «تئاتر صاحبدلان» عبارتند از:

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نوشته محمدرضا آریان فر - جایزه مقام اول

«مردی که خواب کسوف می دید» نوشته حمید نامق - جایزه مقام دوم

«قلندر» نوشته روزبه حسینی- جایزه مقام سوم

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید