شنبه, 11 اسفند 1397 00:48

برگزاری اختتامیه «جشنواره فیلم پرواز» در پردیس سینمایی مگامال

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برگزاری اختتامیه «جشنواره فیلم پرواز» در پردیس سینمایی مگامال برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم پرواز در پردیس سینمایی مگامال


سی و یک نما_ چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز با مشخص شدن برگزیدگان رشته‌های مختلف روز گذشته در پردیس مگامال به کار خود پایان داد.

در این مراسم مستندهایی از محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، ژاله علو، محسن قاضی‌مرادی و فردوس کاویانی برای حضار پخش شد و در این مستند اهالی سینما و تلویزیون درباره این پیشکسوتان به صحبت پرداختند.
مرجانه گلچین، سام درخشانی، حسین فرح‌بخش، فرشته طائرپور، علی عطشانی، منوچهر والی‌زاده، سیروس میمنت، سیروس همتی، ناصر ممدوح، معصومه کریمی، زهرا اویسی، صالح میرزاآقایی، بهزاد رحیم‌خانی، محمودرضا قدیریان، پرند زاهدی، رضا صفایی‌پور از جمله هنرمندانی بودند که در این مستندها حضور داشتند.

جمشید مشایخی به عنوان اولین هنرمندی که از وی تقدیر به عمل آمد در جملاتی کوتاه از مسوولان جشنواره و مردم تشکر و قدردانی کرد. پس از مشایخی، ژاله علو نیز به همین شکل درباره حضور خود در این مراسم گفت: همیشه، هر وقت و هر جا خواستم حرفی بزنم به عشق مردم بوده و همیشه لطف شما همراه من بوده است. از این همه لطفی که به من دارید سپاسگزارم و قدردان شما هستم. همچنین در این مراسم از محسن قاضی مرادی هم تجلیل شد که به همراه همسرش مهوش وقاری حضور داشت.

به گفته محسن زارع‌اشکذری مدير سياستگذارى و مشاور عالى جشنواره، با توجه به وضعیت نامساعد جسمانی محمدعلی کشاورز و فردوس کاویانی، حضور این دو بازیگر در سالن مقدور نبود و هدایای آنها برایشان ارسال شد.
دكتر ابراهيم صنوبر مدير موسسه بين‌المللى سفيران صلح، محمدحسین لطیفی، فرشاد پیوس، محمدرضا عیوضی و... از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

پس از اتمام مراسم نکوداشت پیشکسوتان، اسامی برندگان این دوره از جشنواره به شرح زیر اعلام شد:

بهترین فیلم داستانی: «ذبح» به کارگردانی مشترک آکو زندکریمی و سامان حسین‌پور

بهترین بازیگر مرد: فریدون حامدی برای فیلم «ذبح»

بهترین بازیگر زن: مریم کاظمی برای فیلم «cp»

بهترین انیمیشن: «پر» به کارگردانی مشترک رها فرجی و هادی امیری

بهترین مستند: عزت‌الله پردازه برای کارگردانی فیلم «عروسک کاموایی»

بهترین فیلمساز معلول: مژگان گلیان برای ساخت فیلم «یک روز با من زندگی کن»

بهترین فیلم از نگاه داوران معلول: «یک روز با من زندگی کن» ساخته مژگان گلیان

بهترین فیلمنامه: «گل سر» به نویسندگی لیلا نوری و سیروس همتی

بهترین فیلم بخش کوتاه: فیلم «شش خونه» به کارگردانی عباد ادیب‌پور.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید